perjantai 28. elokuuta 2009

Olen kanssanne hengessä ja totuudessa

On tullut aika, jolloin meidän tulee keskittyä tuntemaan itsemme syvällisesti... suunnattoman... syvästi! Ymmärretty?!
- Samael Aun Weor




Tämä luento on tarkoitettu ennen kaikkea inspiraatioksi Gnosiksen hakijoille, niille, jotka todella tarvitsevat apua, sillä se, joka puhuu on Logos Samael. Kuten voit kuulla, hän ei kuulosta "suloiselta" tai "rakastettavalta", hänen äänensävynsä on painokas ja totuudellinen... ja sitä Ego vihaa. Puheessa vilahtaa käsitteet Avatar ja Maitreya Buddha, lue näistä termeistä tarkemmin tästä linkistä.
Harjoittakaa, ettehän väsähdä! Pyydän, anon teitä... harjoittakaa! On kiireellistä, että harjoitatte, jotta kykenisitte näkemään, koskemaan ja hengittämään TODELLISUUTTA eli Korkeampia Maailmoja. On jätettävä teoriat, mentävät asioiden ytimeen, tosiasioihin. Harjoituksiin, arvoisat veljet, harjoituksiin, toistan HAR-JOI-TUKSIIN!

Suuri valtaosa tovereista on tuhlannut aikaansa: teoretisoiden, teoretisoiden ja vain teoretisoiden! VALTAISIA, SUUNNATTOMIA kirjastoja... mitä varten? Valtava määrä niteitä ja kuitenkaan oppilasparoilla ei ole [sisäisiä] kykyjä, he eivät osaa matkustaa Astraalikeholla, he eivät ole koskaan puhuneet Mestarin kanssa - milloinkaan he eivät ole kyenneet - IKINÄ- puhumaan kasvotusten Elohimin kanssa. Tämä on hyvin surullista, se tila, josta he löytävät itsensä, päät TÄYNNÄ teorioita ja hämmennystä eikä mitään muuta.

Teidän on tarpeellista harjoittaa, arvoisat lähimmäiset. Teoriaa? Ei, se on vain hyödytöntä ajanhukkaa. Olkaa käytännöllisiä. Omatkaa paljon uskoa, älkää lopettako näitä harjoituksia, joita olemme antaneet teille.

Tietäkää, että minä, Samael Aun Weor olen teidän Avatarinne! Minä olen teidän Maitreya Buddhanne! Olen laskeutunut korkeammista maailmoista opettamaan teitä, auttamaan teitä, olen kanssanne - kutsukaa minua kun tarvitsette minua. Ei maksa teille vaivaa keskittyä minuun intensiivisesti ja sitten kutsua minut esiin! [Hän viittaa Logokseen, ei fyysiseen henkilöön.] Voitte kutsua minut mielessänne, niin että voin suostua kutsuunne - silloin voin auttaa teitä intensiivisesti! Olen halukas auttamaan teitä, haluan herättää teidät, haluan valaista teidät!! Ymmärretty?!

Tietäkää, etten ole laskeutunut korkeammista maailmoista tuhlaamaan aikaa! [Laskeutumisellaan hän viittaa Logos "Samaeliin".] Olen laskeutunut tänne auttamaan teitä, olen laskeutunut korkeammista maailmoista työskentelemään kanssanne, palvelemaan teitä! Olen ystävänne, tosi veljenne, joka kunnioittaa teitä kaikesta sydämestään!

On tarpeellista, että teillä on uskoa minuun. Näiden opetusten, joita olette vastaanottamassa meiltä... täytyy levitä kaikkialle maailmaan, veljet. On tullut aika, jolloin meidän on heittäydyttävä taisteluun näiden opetusten kera. On tullut aika, jolloin meidän tulee keskittyä tuntemaan itsemme syvällisesti... suunnattoman... syvästi! Ymmärretty?!

Ette ole yksin! Ette ole yksin! Toistan, olen kanssanne! Hengessä ja Totuudessa. Kuulkoot vuosisadat sen! Aikakaudet kuunnelkoon sitä! Olen kanssanne hengessä ja totuudessa. Olen hyvin lähellä teitä. Joka kerta kun ajattelette minua, olen kanssanne; ja tulen olemaan kanssanne Aikojen Tuhoutumiseen saakka.

Jatkakaa eteenpäin, URHEASTI, TAHDONVOIMALLA, SINNIKKYYDELLÄ....!!"

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti